Tuesday, September 29, 2015

Στην Haas F1 Team ο Γκροζάν !!!

 Το πρώτο της απόκτημα ανακοίνωσε η νεοσύστατη Haas F1 Team, επισημοποιώντας την απόκτηση του Ρομέν Γκροζάν. Η Haas F1 Team, είναι μία αμερικάνικη εταιρία η οποία ανήκει στον Τζιν Χάας και θα συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1 από το 2016. Η Haas F1 Team θα χρησιμοποιεί κινητήρες, κιβώτια και υδραυλικά συστήματα από την Scuderia Ferrari και ουσιαστικά θα λειτουργεί ως θυγατρική εταιρία της Ferrari, όπως γίνεται με την Scuderia Toro |Rosso και την Red Bull Racing. Έτσι η μετακίνηση του Γκροζάν από την Lotus-Mercedes, στην οποία βρίσκεται επί 4 συναπτά έτη(2012-2015, ενώ είχε και 7 εκκινήσεις το 2009 στο ντεμπούτο του στην F1), στην αμερικανική ομάδα συνδέεται παρασκηνιακά με την πιθανή επιθυμία του Γάλλου οδηγού να αυξήσει τις πιθανότητές του να πάρει μία θέση στο grid με την Scuderia Ferrari το 2017, δεδομένης της πιθανής αποχώρησης του Ραϊκόνεν στο τέλος του 2016 που λήγει το συμβόλαιό του.

Ο 29χρονος Γάλλος πιλότος, που έχει καταφέρει 10 φορές να ανέβει στο βάθρο, δήλωσε για τη μετακίνησή του: "Ότι έχει χτίσει ο Τζιν Χάας και ο καθένας εδώ στην Hass F1 Team είναι εντυπωσιακό, και είμαι πολύ χαρούμενος που γίνομαι μέλος της. Το πρωτάθλημα της F1 είναι πάρα πολύ ανταγωνιστικό, και ο μόνος τρόπος να πετύχεις είναι να εφαρμόζεις συνεχώς νέες ιδέες. Είναι μία νέα ευκαιρία με μία νέα ομάδα που αντιμετωπίζει την F1 με μία διαφορετική προσέγγιση. Με τον τρόπο που με προσέγγισαν μου έδειξαν ότι πιστεύουν σε μένα. Για τους επόμενους 5 αγώνες θα είμαι αφοσιωμένος στην τωρινή μου ομάδα την Lotus, μέχρι να τελειώσει το φετινό πρωτάθλημα, όμως από κει και πέρα είμαι πολύ χαρούμενος για το καινούργιο μου ξεκίνημα, με τη νέα μου ομάδα."

 Ο ιδιοκτήτης της νεοσύστατης ομάδας Τζιν Χάας δήλωσε: "Θέλαμε έναν έμπειρο οδηγό ικανό να εξελίξει το μονοθέσιό μας και να βοηθήσει την ομάδα μας να βελτιώνεται αγώνα με τον αγώνα καταφέρνοντας να μαζέψει αρκετούς πόντους και για τον εαυτό του και για την ομάδα. Και τον οδηγό αυτόν, τον βρήκαμε στο πρόσωπο του Ρομέν Γκροζάν. Έχω ασχοληθεί με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό για πολλά χρόνια και αυτό που έχω διαπιστώσει είναι πως το πιο σημαντικό κομμάτι μιας ομάδας είναι οι οδηγοί. Ο Ρομέν θεωρώ πως έχει ισχυρά διαπιστευτήρια και θα είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα η παρουσία του στην ομάδα μας." 

No comments:

Post a Comment